Artykuły sponsorowane wypromują Twoją firmę

Home / Marketing / Artykuły sponsorowane wypromują Twoją firmę
thumb image

 

Jedną z najskuteczniejszych form reklamy i sposobów na pozycjonowanie firmy są artykuły sponsorowane. Wysokiej jakości, unikalna i zachęcająca do czytania treść jest kluczem do zaangażowania potencjalnego klienta oraz  zmotywowanie go do zakupu produktu lub usługi. Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób tworzy się artykuł sponsorowany i dlaczego jest tak ważny dla Twojej firmy, przeczytaj do końca nasz artykuł.

Dlaczego warto zainwestować w artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to szereg zalet. Wystarczy przytoczyć kilka z nich, by utwierdzić się w przekonaniu, że warto w nie inwestować, zwłaszcza jeśli masz firmę i chcesz promować swoje usługi lub produkty. Jednym z najważniejszych plusów jest niewątpliwie przyczynienie się do wzrostu sprzedaży. Wynika to z faktu, że dobrze napisane artykuły SEO, zawierające sprawnie dopasowany zestaw słów kluczowych, będą nienachalnie zachęcały do zakupu produktu. W jaki sposób? Przez potęgowanie w czytelniku potrzeby jego posiadania.

Nie można im odmówić również tego, że budują pozytywny wizerunek marki w sieci. Czytelnik, który w Internecie poszukuje odpowiedzi na konkretne pytanie, liczy na znalezienie merytorycznych i wartościowych informacji. Jeśli odnajdzie je w twoim artykule sponsorowanym, możesz mieć pewność, że z chęcią zajrzy na Twoją stronę i z chęcią skorzysta z Twoich usług, wiedząc że są rzetelne.

Kolejną zaletą tego typu treści jest niewątpliwie fakt, że nawiązują one do aktualnej tematyki. To właśnie newsy ze świata branżowego najbardziej interesują internautów, dlatego dobry artykuł sponsorowany najczęściej powinien być utrzymany w tematyce bieżącej, którą chętnie się czyta.

Plusów artykułów SEO jest znacznie więcej. To nowe źródło ruchu na stronie, doskonały sposób promocji firmy, możliwość przedstawienia zalet produktów, a także skuteczna forma pozycjonowania (dzięki zawarciu w nich linków do strony oraz słów kluczowych).

Czym jest język korzyści?

Ogromnie ważną umiejętnością jest pisanie artykułów sponsorowanych językiem korzyści. Co to oznacza? Chodzi o umiejętne zwrócenie uwagi czytelnika, zainteresowanie go, wzbudzenie w nim chęci posiadania danego produktu oraz zachęcenie do działania. Ten proces działania przedstawia model AIDA, który określa kolejne reakcje potencjalnego klienta. Niewątpliwie osobami, które najlepiej się na tym znają są copywriterzy, dla których tworzenie tego typu treści jest codziennością.

Artykuł sponsorowany – przykłady

Zastanawiasz się, jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany? Jak powinien być zbudowany i co powinien zawierać? Jeśli zależy ci na tekstach, które faktycznie przynoszą korzyści, poszukaj w Internecie firm zajmujących się pisaniem tekstów na zlecenie, czy też copywritingiem SEO. Artykuł sponsorowany przykład znajdziesz tutaj: https://www.pozycjonusz.pl/artykuly-sponsorowane/.

Artykuły sponsorowane wypromują Twoją firmę
5 (100%) 2 votes

Podziel się!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *